A rendszerben rögzített és karbantartott adatokra többszintű, előre definiált riportstruktúra épül széleskörű szűrési és bontási lehetőséggel. A riportok automatikus frissítésűek, azonnal előállíthatóak. A riportok excelbe töltődnek le, így könnyen testreszabhatók, és egyéb kimutatások is készíthetőek belőle.
A riportok elérhetősége a Riportok főmenü Riportok almenüjében lehetséges. A rendszerben elérhető riportok típusai: Lead riport, Projekt riport, Csapat riport, Menedzsment szintű riport, Pénzügyi riport, Kapacitás riport, valamint Profit Center és Termék szintű riportok.
Az adatok védelme érdekében a rendszerbe bevitt lead és projekt adatokhoz való hozzáférést az adott személy jogosultsági szerepköre és a szervezeti egysége együttesen határozza meg, így a felhasználónak nincs jogosultsága olyan projektek és szervezeti egységek adatainak megtekintésére, mely nem a felelősségi körébe tartozik.
A Projektmenedzserek azon projektek terv és tény adatait látják, ahol a projekt vezetőjeként vannak kiválasztva.
A menedzsment szerepkör az összes szervezeti egységet és az összes projektet együttesen látja. A riportokban a teljes, cégszintű adattartalomra jogosult.
A Csapatvezető szerepkör és a személyhez megadott Szervezeti egység határozza meg, hogy mely szervezeti egység teljesítményét látja a riportokban.
A riport lekérés a riport ikonjára kattintással történik, az első lekérdezés alkalmával be kell állítani a rendszer adatbázisához való hozzáférés engedélyezését. Ennek pontos lépés szintű leírása itt található: