Új alkalmazásverzió kitelepítését követően első használat előtt vagy kliens hiba esetén az alábbi gyorsítótár (cache) törlési eljárások valamelyikét meg kell tenni:
Ctrl + Shift + R billentyűk együttes hosszantartó megnyomása.
Chrome címsor melletti beállításokat tartalmazó három pötty ikon megnyomásával feljön a Settings menüben, a Privacy and security almenüben, a Clear browsing data panel. Az időszakot All time-ra kell állítani, és a Browsing history-nál található pipát ki kell venni.
A gyorsítótár törlésekor a korábban letöltött vagy használt állományok és adatok átmeneti tárolására szolgáló memória felszabadul.
1. Chrome böngésző esetén a fejlesztői eszköztár kinyitása, mely az F12 vagy Ctrl + Shift + I billentyűk egyidejű megnyomásával történik.
2. A címsor előtt található újratöltés ikonra kell kattintani jobb egér gomb használatával, majd a képen látható felugró menüben az Empty Cache and Hard Reload lehetőséget kell kattintani.
3. A frissítés megtörténte után a fejlesztői eszköztárat a jobb beúszó panelen “x” -et nyomva lehet becsukni, illetve az F12 vagy Ctrl + Shift + I billentyűk egyidejű megnyomásával is bezárható.
Excel hibaüzenet esetén, ha az nem rendszerszintű probléma, hanem csak egy-egy felhasználónál jelentkezik a hiba, akkor cache törlést szükséges elvégezni. Ez két módon történhet:
2. Data menü Query Options almenüben a Data Load menüponton belül a Data Cache Management Options pontban a Clear cache gomb megnyomására:
A cache törlés mellett az excel legfrissebb verziójának a letöltése is segíthet, mely a File/Account Office Updates csempe alatt történik: